Sposoby wysyłki, formy transportu

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Dostawy są realizowane w ciągu 1-7 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. W zależności od wybranego towaru. W przypadku towaru, którego nie posiadamy na stanie lub towaru na specjalne zamówienie, czas wysyłki ustalany jest indywidualnie. W związku z globalnymi trudnościami w dostępnie towarów i wydłużonym czasie realizacji towarów importowanych zastrzegamy możliwość anulacji zamówienia i zwrócenia wpłaconcyh środków. Zachęcamy do sprawdzania dostępności towarów i czasu jego realizacji poprzez kontakt mailowy.  Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem DHL. W przypadku braku zamówionego towaru klient zostanie poinformowany o tym drogą mailową lub telefoniczną.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu. Warunkiem uwzględnienia reklamacjie z tytułu uszkodzenia mechanicznego jest spisanie protokołu szkody z kurierem dostarczającym towar w momencie dostawy.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

Zwroty i reklamacje

Towar zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania, towar zwracany wysyłany jest na koszt zamawiającego. Sklep nie będzie przyjmował zwrotów wysłanych do sklepu z opcja za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia. 

Torino Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa,

Strzeszyńska 33, 60-479 Poznań,

NIP 7811938749

31 1600 1462 1836 6357 2000 0001

  • w tytule przelewu zawsze prosimy podać swoje imię i nazwisko i numer zamówienia.